Veidi blogist lähemalt

Mis blogiga on tegemist? Lõime selle, et lähikondsed, sõbrad ja muidu fännid, saaksid meiega koos selle vahva kontsertreisi läbi teha:)!

Wednesday, January 14, 2015

Tver – kaunis tuuri lõppakord

Moskvasse Jaroslavli vaksalisse jõudsime kell 3:45 ja meid hoiatati, et rong peatub vaid 5-7 minutit ning selle ajaga peame oma pagasi rongilt maha saama. Tegime ära! 6 minutiga!!!

Edasi läks sõit bussiga ja Tveri jõudsime kell 7:18. Olime vahepeal ära hellitatud päris luksuslike elamistingimustega, ent Tveri Spordi- ja majutuskeskus „Noorus“ tõi meid maa peale tagasi. Väike uni, jalutuskäik lähiümbruse jääväljadel (loe: kõnniteed olid täitsa jääs) ja siis viidigi meid Tveri Akadeemilisse Filharmooniasse.

Järjekordselt oli tegemist väga kauni ja hea akustikaga saaliga. Esinesime erikülalisena XII Jõulumuusika koorifestivalil. Saal oli sisuliselt välja müüdud. Meile oli suureks auks ja rõõmuks, et tuuri viimase kontserdi publik oli äärmiselt soe ja empaatiline. Kolmanda loo  G. Caccini „Ave Maria“ pühendasime Vene kuulsa lauljanna Jelena Obrastsova mälestusele. Publik oli pisarateni liigutatud ja austas oma kuulsust püstiseismisega. Ülejäänud kontsert möödus rõõmsamas meeleolus.  Publik elas vaimustunult kaasa kõikidele lugudele.

Kontserdi lõpus anti Innale ja Campanellile üle tänudiplomid ja kingitused. Tveri ja Kashinski Metropoliidi Viktori poolt kingiti Innale ikoon. Tveri filharmoonia kunstilise juhi ja peadirigendi sõnul kõlas meie esitatud muusika jumalikult.

Tuuri lõppu läksime tähistama kohalikku restorani, ent hotellist väljudes üllatas meid eestikeelse terega Tveri Eesti Seltsi esindaja, kes oli tulnud spetsiaalselt hotelli meid tervitama. Vahetasime kingitusi ja tegime plaane tulevikus kohtuda.