Meie tiimitöö annab meile võimaluse vajadusel töötada ka
logistikafirmas. Ainukeseks tingimuseks on, et tuleb palgata Campanelli
kontsertkoosseis, s.h. Ivar ja 4-aastane Mirtel.
Kõige tähtsam on PLAAN - kes, kus, millal, mida, kuhu kannab
või valvab. Kandeteekonna mõlemas otsas
peab olema kogu aeg asjadel ringkaitse (2-3 inimest). Seekord üritasime
ennustada, kui kaugel perroonil peatub 5. vagun. Orienteeriusime kõrvalseisva
rongi järgi, aga me panime kahe vaguni pikkusega mööda. See tähendas ca 60 m kerget sörki meie 70
kott-ühikuga stiilis “Mehed ei nuta!”.
Ei saa muidugi mainimata jätta, et seekord oli meile suureks
abiks 3 meest filharmooniast ja nende rullik. Kuna perroonilt rongi sai vaid
trepi kaudu, siis tõstsime kõik asjad käte jõul ca 1+ m kõrgusele, s.h.
raskeimad asjad kaaluvad +/- 25 kg.
Meile meeldib rongis!!! Restoranvagunis serveeritakse
teekanus mitte ainult teed, vaid ka … (õiget vastust teab kõige paremini
Ivo). Meie St. Peterburg-Tjumeni reisilt
tuttav kelner tervitas meid juba perroonil ja kutsus jälle “teed” jooma.
Jääge meiega! Kohtumiseni Permis!
3 tärni hotellist pole kunagi NII palju rõõmu tundnud. Isegi
meeste smoki särgid pesti kiiresti ja tasuta puhtaks (need pole kunagi varem
nii valged olnud, väidab Randar).
|
Inna ja meie kuldaväärt abilised
|
Külm
hakkas, tantsime! |
10 minutiga 70 kott-ühikut rongi! Saime hakkama! Isiklik
rekord! Check!
|
No comments:
Post a Comment